nieuwbouwproject:
Fifties2 (Dordrecht)

Login

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Bent u nog geen lid?
Klik dan hier om u
gratis aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Klik dan hier om een
nieuw wachtwoord aan
te vragen.

Selecteer een nieuwbouwregio

Kom in contact met uw buurtgenoten

Menu

• Home
• Nieuws
• Forum
• Fotogallerij
• Agenda
• Klantenvoordeel
• Links
• Contact

Gebruikers Online

Gasten Online : 2

Aangemelde leden : 19
Nieuwste lid
karim

Forum over Fifties2 - Voortgang Bouw (deel 3)

AuteurBericht
ChloGeplaatst op: 06-09-2010 18:10
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 18-05-2009 18:43

Hoi,

Vandaag zijn we bij stebrubouw geweest voor eventueel meerwerk.

We hebben ook gevraagd naar de oplevering, en hij zegt weer dec, en dan waarschijnlijk alleen de eerst 5/8 en dat ze later in dec en in januari niet opleveren en dan pas feb weer.
Dus we hopen wel op eerder natuurlijk:P

Groetjes Kimberly

Naar boven
ChloGeplaatst op: 06-09-2010 18:09
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 19-05-2009 08:10

Ja, dat zei ik ook allemaal, en hij zei er wel bij dat wat in de nieuwsbrief staat wel klopt, maar dat er tussen het eerste en laatste huis wel veel tussen kan zitten.

Dus we moeten maar afwachten!

Groetjes,

Naar boven
Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 22-05-2009 00:03

Wereld is zo klein!!!

Terug van mijn werk ben ik nog even langs geweest, schitterend om te zien. Laatste betton stukken moeten nog geplaats worden, en je kunt stiekem al wonen zonder meubels of een verstoppertje spelen.

Ik heb kennis gemaakt met de eigenaren van bouwnummer 18. Over deze kennismaking heb Ik het nog even thuis overgehad. Wat zeg mijn vouw "die eigenaren wonen in onze huidige straat".

Trouwens ook mijn echte naast buren hebben een huis gekocht.

Zo leuk om te horen dat je ongemerkt weer buren wordt.

Nogmaals welkom allemaal.

Groetjes

Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 21-05-2009 09:16

De wereld is dan zeker klein.

Welk huis hebben uw buren gekocht dan?

Groetjes Kimberly

Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 22-05-2009 22:10

Beste Kimberly,

Onze naast buren hebben bouwnummer 12 of 16 gekocht.

Kimberly, wereld is vandaag nog kleiner geworden.

Vandaag zijn we met zijn allen naar de Makro geweest. We waren toch vrij, dus lekker boodschappen doen. Ja hoor, tot mijn blijdschap zie de moeder en vader van een oud klasgenoot van de basisschool de Weizigt. Ik heb altijd goede band met ze gehad, dus ben een geliefd persoon bij hun.

Ik heb verteld dat we een huis hebben gekocht bij de Fifties2. Vader van mijn klasgenoot zegt; "Een dochter van onze vrienden heeft daar ook een huis gekocht, ze heet Kim". Ik zeg " je bedoelt Kimberlÿ"? Ja, ja, zij heeft ook op de basisschool de Weizigt gezeten. Ik heb ze dan gelijk verteld dat jij onze buren wordt. Ze waren heel erg blij toen ze dit hoorden.

Kymberly, dit waren de ouders van Tamara Kwikkers, Mevrouw (Gerda) Kwikkers en meneer Kwikkers.

Ben je nu wel een beetje benieuwd wie ik dan ben?

Groetjes.

Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 22-05-2009 00:32

Nog een kort vraagje voor dat ik za slapen.

Wie is de beheerder van deze site, dus over Fifties2?

Wil die persoon zorgen dat we foto's kunnen verzenden / plaatsen. Alvast bedankt.

Naar boven
parabelsGeplaatst op: 22-05-2009 09:42
Ik heb de beheerders er al eens over aangesproken, maar het is nog steeds niet mogelijk om foto's in te zenden.

misschien kunnen we ergens een webalbum openen??

groeten Raymond
Naar boven
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 22-05-2009 17:37

Hoihoi,

Gerda en wim kwikkers ken ik wel, en jou ken ik volgens mij van het aarbeien verkopen in de buurt:P

Maar of ik je nog zou herkennen weet ik niet.

GRoetjes kimberly

Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 22-05-2009 22:09

Dag Kimberly,

Je hebt het goed geraden. Ik ben de aardbeienverkoper.

Je kent me direct, ben helemaal niet veranderd. Ik ben zoals ik was, alleen mijn leeftijd is iets ouder. Uiterlijk is het zelfde.

Groetjes Veyis

Naar boven
parabelsGeplaatst op: 24-05-2009 00:42
Ik heb wat foto's geplaatst van de bouw.

Gr. Raymond
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 24-05-2009 10:02

Leuk zo die foto's.

Wij hebben het niet vanaf het begin gezien, dus dat is cool om te zien.

Groetjes..

Naar boven
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 25-05-2009 18:16

Hoi,

Leuk al die foto's!! Ik heb nog ff geen tijd gehad om onze foto's er op te zetten maar dat komt nog wel.

Groetjes...

Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 31-05-2009 08:35

Nou het schiet allemaal alweer een beetje op. Er staan nu nummers op de deur, dus zien we nog makkelijker welke van ons is:P Onze zolderramen zitten er nu ook in, en aan de voorkant gaan ze bijna beginnen met metselen.

Bij de eerste zit er ook al een stukje geel metsel op. Errug leuk om te zien..

Groetjes Kimberly

Naar boven
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 31-05-2009 08:37

Joepi, we hebben voor en achter een stukje gevel!! het wordt wat. Echt leuk om te zien, hoe hard de mannen werken om onze huisjes af te maken.

Ng een paar weken en het dak zit er op en de trappen zitten er in, dan mogen we gaan kijken!!! Ben zo benieuwd!

Groetjes Kimberly

Naar boven
parabelsGeplaatst op: 03-06-2009 20:58
En de balkonnetjes worden nu gemetseld
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 09-06-2009 08:18

En de gevel wordt snel meer en meer gemetseld.
Cool om te zien!!

Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 10-06-2009 22:02

Goedenavond allemaal,

Weet iemand wanneer we de huizen gaan bezichtigen. Ik had vernomen half juni.

Volgende week is het zover, maar heeft iemand een exacte datum.

Om te kunnen bezichtigen zouden de trappen geplaatst zijn. Ik heb ze nog niet gezien. Volgens een medewerker kost dit een week om te plaatsen.

Ik hoor het graag van jullie.

Naar boven
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 11-06-2009 08:39

Nou ik ben ook benieuwd wanneer we er een keer in kunnen.

We zien nog wel dingen gebeuren. Binnen zitten volgens mij nu meer muren want er is ook minder licht inval van de andere kant:P

Ben benieuwd wanneer de trappen er in gaan

Groetjes Kimberly

Naar boven
ChloGeplaatst op: 06-09-2010 18:08
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 11-06-2009 18:15

He, balen, maar goed,

niet alles kan gaan zoals wij willen he:p

Groetjesss

Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 11-06-2009 22:14

Dag allemaal,

Heeft iemand nog interesse in een garage naast de  schuur, Wat zou het mooi zijn. Als jullie contact hebben met Sterbu bouw willen jullie dit eens vragen, dat dit als meerwerk kan worden uitgevoerd.

Ook ben ik benieuwd met de stenen in de tuin. Wat voor steen en hoeveeel m2 wordt er gelegd. Is er een optie om andere steen een meer te laten leggen.

Wie weet lezen jullie mijn tekst en hebben we een antwoord.

Anders mail ik dit naar Nazer.

Fijne avond

Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 12-06-2009 07:13

Hoi,

In je bestek staat wat er gelegd wordt in de tuin, en hoeveel. Dit is allemaal standaard, en je moet er zelf wat moois van maken..

Als ik jullie was zou ik dat niet laten doen door de bouw, (maar volgens mij doen ze dit niet), want dat kost alleen maar meer geld dan dat je het zelf doet!

Een garage willen wij niet, we zetten de auto er zo wel neer!

Groetjes Kimberly en Arjan

Naar boven
Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 15-06-2009 22:19

goedenavond allemaal,

Ik ben weer eens langs geweest. Het lijkt dat er weinig gedaan is, maar geloof 100% dat er hard is gewerkt.

Achterkant hebben ze al 2 lagen gemetseld. Ook hebben ze de eerste 10 huizen 2 lagen gemetseld. Ik heb nog geen trap gezien. Ik ben benieuwd wanneer deze worden geplaatst.

Ramen zijn bijna geplaatst. Ik vind het wel jammer dat we in week 29 mogen bezichtigen, want wij zij dan op vakantie. Ik hoop dan dat dit week 28 wordt.

groetjes

Naar boven
Naar boven
parabelsGeplaatst op: 16-06-2009 18:49
Hmm, drama!!
Dan zijn wij ook op vakantie.

Ik heb het idee dat het allemaal niet echt snel meer gaat.
Een metselaar vertelde dat het metselen niet echt op schoot.
Nou ja we zien het wel. of het nu december of februari wordt.

Groeten
Naar boven
Naar boven
parabelsGeplaatst op: 16-06-2009 22:08
misschien dat ze een tandje zachter werken omdat er nog niet veel verkocht is. Dan ontvangen ze in ieder geval meer bouwrente van ons. dat compenseert de mindere inkomsten van de overige 9 woningen. zomaar een theorie.
Ben wel blij dat het in 250 werkbare dagen gereed moet zijn. (t waren er toch 250?)
Naar boven
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 17-06-2009 09:57

Hoi,

Ik denk idd ook dat je geen dingen meer ziet, omdat er binnen veel gebeurt, muurtjes geplaats misschien, en aansluitingen enzo worden op hun plek gezet etc.

Maar goed, we blijven trouw kijken elke week, en er is elke keer wel iets gebeurd, zolang dat het geval is, is het goed!

Groetjes Kimberly

Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 21-06-2009 09:40

Hey hebben jullie al gezien dat de bovenramen boven de balkondeuren er op zitten? Het lijkt alleen of ze niet passen.

Ze hebben ze er bij alle huizen opgezet dus zal wel kloppen maar het ziet er nu nog vreemd uit! Het lijkt ons iig zo dat als het niet goed zou zijn, ze niet eerst alles plaatsen!

Groetjes...

Naar boven
parabelsGeplaatst op: 22-06-2009 15:16
De vlag hangt uit en het dak staat er op.
Gefeliciteerd buren, maar vooral bouwers. Wat een fijne mijlpaal!!!
Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 25-06-2009 10:49

Vandaag zijn de eerste zestien daken geplaatst. Morgen wordt de rest geplaatst. Morgen is alles vanaf de dak waterdicht. Leuk om te horen toch?

Woensdag beginnen ze met de trappen. Opzichter heeft mij verteld dat het bouwpakketten zijn, dus niet zoals ik eerder hoorde in grote hele stukken.

Buren wisten jullie dat deze site ook door anderen wordt gelezen? Dus worden in de gaten houden. Af en toe een compliment uitdelen dus.

Vanaf hier wil ik dan ook alle medewerkes van de bouw bedanken. Er wordt keihard gewerkt. Heren (misschien ook wel dames) bedankt.

Ik heb ook begrepen dat ze al met wat installaties bezig zijn. Volgende week, maar misschien wel deze week beginnen ze ook met de vloeren. Dus wie vloerverwarming heeft moet opletten. Wie weet maak je een mooi foto.

Woensdag ga ik weer kijken.

Wie weet wat ze dan weer af hebben.

Naar boven
Naar boven

Keuken kopen?
Bekijk al het aanbod

Klus?
U heeft een klus, wij zoeken de goedkoopste vakman.
Vraag een offerte aan

Quick Step laminaat
Vloertarieven vergelijken

Verzekering vergelijken
Vraag een offerte aan

Hier adverteren?

Bouwbegeleiding nodig?
Casa Nova voor al uw vragen

Disclaimer    Colofon    Copyright BIJN Solutions B.V. Alle rechten voorbehouden.    Powered by Nieuwbouwwoningen.nl