nieuwbouwproject:
Fifties2 (Dordrecht)

Login

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Bent u nog geen lid?
Klik dan hier om u
gratis aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Klik dan hier om een
nieuw wachtwoord aan
te vragen.

Selecteer een nieuwbouwregio

Kom in contact met uw buurtgenoten

Menu

• Home
• Nieuws
• Forum
• Fotogallerij
• Agenda
• Klantenvoordeel
• Links
• Contact

Gebruikers Online

Gasten Online : 2

Aangemelde leden : 19
Nieuwste lid
karim

Forum over Fifties2 - Voortgang bouw (deel 4)

AuteurBericht
ChloGeplaatst op: 06-09-2010 18:13
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 22-06-2009 08:40

Ja, die balken heb ik ook gezien. Cool he! binnenkort gaan ze toch echt aan het dak beginnen dachten wij gelijk!!
Ben ook benieuwd hoe lang dat nog duurt hihi.

Is bij jullie alles nog gelukt met die offertes van plieger enzo chlo?

Naar boven
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 22-06-2009 20:11

Staat het dak erop? Dan ga ik morgen gelijk ff kijken:P

Groetjess

Naar boven
Naar boven
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 23-06-2009 19:21

Ja ik ben ook even gaan kijken, en zag ook een bus van een trappenbedrijf:P

Dus het gaat toch wellekker allemaal!

Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 25-06-2009 10:49

Dit had ik nog geplaatst op de oude gedeelte.. Een herhaling op de nieuwe gedeelte.

Geplaatst op: 22-06-2009 22:19

Vandaag zijn de eerste zestien daken geplaatst. Morgen wordt de rest geplaatst. Morgen is alles vanaf de dak waterdicht. Leuk om te horen toch?

Woensdag beginnen ze met de trappen. Opzichter heeft mij verteld dat het bouwpakketten zijn, dus niet zoals ik eerder hoorde in grote hele stukken.

Buren wisten jullie dat deze site ook door anderen wordt gelezen? Dus worden in de gaten houden. Af en toe een compliment uitdelen dus.

Vanaf hier wil ik dan ook alle medewerkes van de bouw bedanken. Er wordt keihard gewerkt. Heren (misschien ook wel dames) bedankt.

Ik heb ook begrepen dat ze al met wat installaties bezig zijn. Volgende week, maar misschien wel deze week beginnen ze ook met de vloeren. Dus wie vloerverwarming heeft moet opletten. Wie weet maak je een mooi foto.

Woensdag ga ik weer kijken.

Wie weet wat ze dan weer af hebben.

Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 25-06-2009 07:33

Ik ben woensdag ff gaan kijken, en ze gaan nu ook wel hard met metselen hoor, ik zag echt 8 man bezig ofzo!

Wel grappig om ze zo allemaal te zien!

Groetjes...

Naar boven
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 29-06-2009 10:37

Hallo iedereen!!

Vanaf vandaag zijn wij officieel uw buren! We hebben getekend bij de notaris!!

Groetjes Kimberly en Arjan

Naar boven
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 29-06-2009 11:07

Nou ik ben wel vrij, maar arjan is daarna gaan werken. We hebben het wel afgelopen weekeind een beetje gevierd! Toen zijn we naar concert at sea geweest!

En nu hebben we offficieel geen geld meer om het vieren hahah want nu moeten we gaan betalen als het goed!

Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 29-06-2009 22:51

Van harte gefelicitieerd Kimberly.

Ik hoop dat we heeeeeeeeel lang buren blijven. Als we zijn verhuisd, dan moeten we dit met de buurt vieren.

Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 30-06-2009 19:33

Haha ja,

leuk feestje geven. Maar  misschien vinden we elkaar wel helemaal niet leuk !! Eind deze maand zullen w ehet zien! Dan gaan we elkaar allemaal misschien wel ontmoeten als we het huis mogen bezichtigen!

Of gaat dit niet tegelijk!

Groetjes Kimberly

Naar boven
parabelsGeplaatst op: 30-06-2009 19:37
Van harte gefeliciteerd met de woning. Ik hoop dat je (we) een geweldige tijd mogen hebben.

Groetjes Raymond
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 30-06-2009 19:42

Dankje,

We kunnen niet wachten om er een paleisje van te maken. Kriebelen jullie handen ook al zo? Mijn hoofd zit echt vol met ideeen maar ja kan natuurlijk nog niks. Ook wil ik beginnen aan een ontwerp voor de badkamer tegels, maar ik ben daar toch niet zo handig in hhi
Groetjes Kimberly en Arjan

Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 30-06-2009 21:51

Hoe staat het met de woningen? Ik heb de woningen al vanaf maandag niet meer gezien. Morgen avond ga ik weer kijken. Zijn ze al klaar met metselen, hahaha.

Ik wilde eigenlijk zeggen, "kunnen we al verhuizen".  Soms denk ik dat alles vanzelf gaat, dus dat er machines werken en geen mensen. We vragen wel te veel van de werknemers.

Maar ja, alle beetjes zijn meegenomen. Ik ben benieuwd hoe het morgen eruit gaat zien.

Naar boven
ChloGeplaatst op: 06-09-2010 18:12
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 01-07-2009 07:32

Hoi, ik was ook maandag al gaan kijken en ging echt lekker. Alle ramen zitten er nu ook in enzo, en het metselen schiet al aardig op! De mannen werken hard, ook met dit weer! knap hoor, ik ga niet zo snel nu:P

Groetjes kimberly!

Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 01-07-2009 23:35

Vandaag even langs geweest. Prachtig om naar te kijken.

Achterzijde moet nog een laag gemetseld worden. Hiermee bedoel ik de laatste verdieping. Ook de ramen van achterzijde is allemaal geplaatst. Dus achterzijde is bijna klaar. Voorkant zijn ze ook heel ver. Vooral bij de eerste 10 huizen.

Ook heb ik begrepen dat bijna alle woningen zijn voorzien van trappen. 

Binnen zijn ze ook druk bezig. Ik kon niet veel zien maar mijn gevoel zegt dat er keihard wordt gewerkt.

tot vrijdag.

Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 03-07-2009 23:14

Mijn laatste nieuws is nog niet gelezen, maar vertel ik toch het nieuws van vandaag.

Voorkant:

Het metselwerk van de eerste 4 huizen zijn klaar. Overige huizen tot nummer 10 zijn bijna klaar. Met de huizen na nummer 11 zijn ze op de helft.

Achterkant:

Eerste tien huizen zijn tot aan de balkon gemetseld. Met de overige huizen zijn ze ook best ver. Het ziet er naar uit dat ze eind volgende week met metselen klaar zijn.

Volgende week maandag ga ik weer kijken. Tot dan.

Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 04-07-2009 09:01

Hey!

Ik heb gister ook gezien dat ze best ver zijn, ik kon ook van de zijkant door het raampje een paar trappen zien! Das mooi, want dan kunnen we bijna gaan kijken!!

Groetjes Kimberly

Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 05-07-2009 14:34

Voor zover ik kon zien, hebben de 1e 10 huizen al trappen, de rest zal snel volgen.

zouden ze nog steeds op schema liggen?

Naar boven
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 05-07-2009 19:09

Is bouwnummer 12 ook al verkocht dan?

Groetjess~!

Naar boven
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 06-07-2009 08:09

hihi owja, zat ff verkeerd te denken:P

nr 12 werd misschien gekocht door iemand die hij kent, dus misschien heb ik ook al twee buren, maar goed.. maakt allemaal niet zo uit, er zullen er nog een aantal leegstaan als we er in komen.

ze zullen het toch wel gewoon afbouwen, ondanks dat niet alles nog verkocht is?

Groetjes Kimberly

Naar boven
Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 06-07-2009 14:53

Haha, ja ben zeker benieuwd! Maar goed, leuke buren die een paar deuren verder wonen, daar ben ik ook al blij mee.

Groetjes Kimberly!!

Naar boven
IloneGeplaatst op: 06-07-2009 15:26
Hallo toekomstige buren.

bij deze de groeten van Ilone (bouwnr 3)

Heerlijk om alle nieuwtjes zo op het forum te lezen.

Ik kon het niet nalaten om ook lid te worden.

Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 06-07-2009 20:14

hoi Ilone,

Welkom op ons fifties forum. Als je alles gelezen hebt ben je idd aardig op de hoogte.

heb je het huis net gekocht?\

Groetjes Kimberly

Naar boven
Naar boven
parabelsGeplaatst op: 06-07-2009 22:32
hehehe, grappig ilone ook aangemeld;
welkom ;-))

btw. wie kwamen we vanmiddag tegen?
actief forumlid??

Groetjes Ray
Naar boven
Bouwnummer 14Geplaatst op: 06-07-2009 23:48

Goedenavond buren.

Chlo je hebt helemaal gelijk. Wij hebben twee leuke buren. Wij zijn er echt blij mee. Vandaag heb ik kennis gemaakt met Ilone haar man en haar lieve dochter. Ik hoorde dat ze nummer drie hebben gekocht. Wat trots waren ze.

De bouw gaat als een speer. Vandaag heeft het goed geregend. Warmte is even over, dus zullen ze morgen lekker verder werken. Gelukkig is buiten de ramen alles dicht.

Waarom hebben ze de ramen met plastic dicht geplakt en niet de glazen geplaatst? Ik ga dit eens vragen aan de opzichter. Ik vermoed omdat ze met de vloeren bezig zijn, anders wordt alles nat.

Ik ga weer woensdag kijken, maar dan heeeeeeeel erg goed. Ook ga ik een stukje filmen.

tot gauw

Naar boven
KimberlyGeplaatst op: 07-07-2009 08:05

Ow ilone, sorry ik had de link niet gelegd, met raymond:P

Veyis, ik ga ook woensdag kijken, maar dan in de middag, en  jij? Hoe laat ga jij kijken?

Groetjes kimberly

Naar boven
parabelsGeplaatst op: 07-07-2009 12:28

hoi leuk meneer Seme,

ik begreep gisteren nog niet dat u het was.

Groeten Raymond

Naar boven
Naar boven

Keuken kopen?
Bekijk al het aanbod

Klus?
U heeft een klus, wij zoeken de goedkoopste vakman.
Vraag een offerte aan

Quick Step laminaat
Vloertarieven vergelijken

Verzekering vergelijken
Vraag een offerte aan

Hier adverteren?

Bouwbegeleiding nodig?
Casa Nova voor al uw vragen

Disclaimer    Colofon    Copyright BIJN Solutions B.V. Alle rechten voorbehouden.    Powered by Nieuwbouwwoningen.nl